pozadi
.
hlavička ADAM.cz ČRDM
RUBRIKA: ostatní

     QR kód této stránky ->

Kampaň 30 dní pro neziskový sektor bude v říjnu

Autor: TZ ICN | zařazeno: 13. 2. 2006 | přečteno 9650

30 dní pro neziskový sektor Tradiční mediální a informační kampaň 30 dní pro neziskový sektor, jejímž cílem je propagovat neziskové organizace ve všech regionech ČR, se po své osmileté historii přesouvá z měsíce února na říjen. Organizátory vedla k tomuto kroku zejména snaha ještě intenzivněji podporovat individuální a firemní dárcovství. A právě podzim je k informování o činnosti neziskových organizací a k oslovení potencionálních dárců vhodným obdobím. Základním kamenem říjnové kampaně bude daňová kalkulačka schopná vypočítat „ideální“ dar neziskové organizaci, který dané firmě či fyzické osobě umožní využít stávající legislativy a snížit si daňový základ. Daňová kalkulačka bude přístupná široké veřejnosti na internetových stránkách www.neziskovky.cz.

Marek Šedivý, ředitel Informačního centra neziskových organizací, které kampaň každoročně pořádá, ke změně termínu akce říká: „Význam individuálního i firemního dárcovství stále roste a ovlivnit potencionální dárce, kteří by pravidelně přispívali na činnost vybraných neziskových organizací, je stále těžší. Podzim je z tohoto pohledu k představení práce neziskovek a motivaci k trvalému dárcovství nejlepší období v roce. Společně s partnery, se kterými kampaň připravujeme, jsme přesvědčeni, že díky změně termínu si k nám a daňové kalkulačce, kterou chystáme, najde cestu mnohem více lidí, než by tomu bylo v kterémkoliv jiném měsíci roku.“

Jak Marek Šedivý dodává, na poslání kampaně se změnou termínu nic nemění: „Opět jde o akci, která má v prvé řadě přispět k lepší informovanosti veřejnosti o práci českých neziskovek. Věřím, že i letos připraví neziskové organizace spoustu zajímavých a přínosných akcí, které lidem ukážou, že je nás v české společnosti potřeba.“

Stejná zůstane i podoba kampaně - jako v minulých letech bude její součástí reklamní kampaň v médiích, včetně vysílání televizního spotu na České televizi. Mediálně kampaň podpoří také Český rozhlas. Kampaň zahájí velká celostátní tisková konference a bude ji doprovázet několik velkých a mediálně zajímavých akcí.



Související články:


vytisknout článek | přidat na Facebook Facebook | pridej.cz


Nejčtenější články za posledních 7 dnů
Nejsledovanější příspěvky rubriky video - audio za posledních 30 dnů
.

Aktuální téma: · #kamchodit

· #sbirame · #72hodin · #tabory · #radyanavody · #foglar · #natabore · #dobrovolnici · #eyca #eyca_cz · #vanoce · #čtenářství · #tábory · #hryahlavolamy



Kam chodit MŠMT Newtonmedia.cz České Tábory.cz Borovice.cz - Informační centrum pro dětsku rekreaci, tábory, cestování skupin a volný čas. Kecejme do toho
© 2016 ČRDM | Senovážné nám. 24, Praha 1 | Kontakty | Mapa stránek | ADAM.cz na Facebooku / ADAM.cz na Twitteru / RSS ADAM.cz / ATOM ADAM.cz
Přebírání obsahu ADAM.cz. Provozuje redakční centrum ČRDM za podpory MŠMT | Tento web byl vytvořen pomocí phpRS. PDA Mapa stránek Hlavní strana Klávesové zkratky na tomto webu Na obsah stránky

--> --> --> Google+