pozadi
.
hlavička ADAM.cz ČRDM

Komentáře

ke článku: Otevřený dopis představenstvu ČRDM
ze dne 21.12.2004, autor článku: Slávek Hrzal

Komentář ze dne: 28.12.2004 14:53:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Balous (petan.b(-zavináč-)razdva.cz)
Titulek: Psi štěkají, karavany táhnou dál
Další nešťastný krok, neboť adam není místem pro tyto debaty. Ovšem sdělení je to otřesné.

To se už nedalo vydržet.
Přes dvěstě přečtení a žádný komentář! V nedávném sloupku se sám autor dopisu podivil nad vymizením komentářů. Reakce K. Šmehlíkové přinesla spršku vcelku nevábných reakcí. Ale. Nepřijde to nikomu divné?
Navíc je-li to pravda, co se v otevřeném dopise píše, je to skoro na ručník do ringu pro celou tu partu kapitánů včetně hlavy nejvyšší, pomazané.
Cožpak je možné, kritizovat člověka, nakonec ho odstranit, jak plyne z labutí písně p. šéfredaktora v aktuálním sloupku a přitom rok nereagovat na jeho návrhy? Nebo p. Hrzal lže?

Jde-li o výpověď o panujících poměrech v ČRDM, tak škoda, že zde není jiná podobná instituce. Ale z žádné odezvy to lze vyložit tak, že je vše vpořádku, nic se neděje, p. Hrzal se vypovídal.

Psi štěkají, karavany táhnou dál.
Peťan

Komentář ze dne: 28.12.2004 20:39:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavel Ohm (OhmP(-zavináč-)seznam.cz)
Titulek: Ještě více obscénnosti
Kupodivu tenhle titulek nemíří na autora otevřeného dopisu, ale na jeho adresáta. Nebo spíše formální adresáty.
Nechce se mi pochopit, že by všichni členové představenstva byli takoví ignoranti. Jenže kde je tedy pravda? V tom co píše p. Hrzal nebo představenstvo jako jeden muž stojí za svým a p. Hrzal mlží?
Psali jsme mu opakovaně, on nám i veřejně odpověděl. Psali jsme i webmasterovi stránek ČRDM. Cítili jsme nevkusnost původní prezentace rozhodnutí představenstva o výběru nového ředitele kanceláře ČRDM. Potom jsme sledovali řež kolem jiných témat a nezdálo se nám vhodné vnášet vnitřní věc ČRDM na adama, kam leze každý.
Jenže po přečtení dopisu p. Hrzala v nás zatrnulo a zalitovali jsme, že jsme na budování nového kultu osobnosti přece jen neupozornili.
Mezitím se ovšem informace o rozhodnutí výběrové komise o novém řediteli kanceláře ČRDM na webu ČRDM zásadně proměnila. Proč ta změna? Všimli jste si? Asi i někdo další upozornil, že to bylo vskutku nemravné. A když už je na světe takové rozhodnutí výběrové komise, tak alespoň to sdělení o výsledku ať má jistou formu. Proto asi následně zmizela obří fotografie P. Trantiny, stejně jako bezostyšné vyjádření bývalého ředitele, který současně vynášel do nebe svého bratra skauta a zároveň si říkal o další působení. Bylo to čtení opravdu jen pro hodně otrlé.
Nechápali jsme s přítelem úplně. Ale jen jsme se e-mailovou cestou poptávali. A reakce přišla, článek se zásadně proměnil.
Po tomhle dopise už je to však jasné.
Jánabráchismus vítězí i v ČRDM. Teď už zbývá jen počkat. Vhodné místečko pro stávajícího ředitele kanceláře se našlo. Tipujeme, že až se vlnky trochu uklidní, jmenuje nový ředitel kanceláře svého předchůdce a bratra místo p. Hrzala. To za tu trošku nepříjemností přece stojí. Všichni jsme přece jedna rodina, bratří, sestry a musíme držet při sobě.
Pavel

p.s.
I mně je divné, že k tomuto článku nebyla až do dnešního dne žádná diskuze. Rekordní čtení a žádný komentář. Zvláštní.

Komentář ze dne: 29.12.2004 11:22:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Marek Pavlů (mara00(-zavináč-)post.cz)
Titulek: Jařmo úzkoprsých zájmů
Vypůjčil jsem si slova biskupa V. Malého do titulku, neboť jsou mi odpovědí na záležitost uváděnou v tz. otevřeném dopise. V. Malý je pronesl v dojemném pozdravu na koncertu na počest Karla Kryla. Škoda, že duch, jeho čestná přístup a upřímnost, vynikajícího barda vstoupil jen nakrátko do autora zmiňovaného dopisu a patrně ani nenahlédl do místností uvedeného představenstva.
Jinak by postup všech musel být jiný. Ostatně jiný mohl být postup i autora dopisu, což nešlo věci opravdu řešit dříve?
Je možné, nu jak je nám předkládáno, možné ano, přes rok neodpovědět na předkládané návrhy? Je to však slušné? A slučitelné se vztahy mezi odpovědnými lidmi, kteří vedou další? Píše-li ovšem p. Hrzal pravdu, přijde mi to jako opravdu smutné. Co je smutné, bývá zpravidla i temné. Přesto však snad nový rok může přinést naději a s ní pravdu a světlo a jak už bylo napsáno:
To světlo ve tmě svítí a tma je nepohltí. (Jan 1,5)
S přáním všeho dobrého v novém roce
Marek

Komentář ze dne: 29.12.2004 17:23:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Kaplan (tomas.kaplan(-zavináč-)brontosaurus.cz)
Titulek: Nemuzu jinak nez reagovat. Proste mi to neda.
Zdravim vas,
Jak adpis rika, reagovat proste musim. Berte to prosim jako MUJ osbni nazor, ktery se muze lisit od toho, jak se k celemu dopisu pozdeji postavi predstavenstvo jako celek.

Mrzi me situace, ktera zde nastala, nebot je to podle meho nazoru dnes jiz postavene ciste do roviny osobni. Slavek Hrzal v jednom zde publikovanem prispevku uvedl kritiku Jirky Zajice jakozto reditele Kancemare CRDM. Dobra. Necht si Slavek mysli sve, a at sve nazory pise, ale podle meho nazoru nejdrive, nez vse uverejnil na Adama, tak mel sve vytky poslat predstavenstvu. Pokud psal nejaky navrh na fungovani redakcniho centra pred rokem je pekne. Je vsak potreba si uvedomit ze pred rokem bylo uplne jine predstavenstvo. Soucasne predstavenstvo zacalo pracovat az po mimoradnem VS v unoru, nepletu-li se.

Samozrejme, nekde se tam stala chyba, ale "odchod" Slavka neni motivovan tim, ze nekoho kritizuje. Vetsi problem je postup, jak se zachoval. Aniz by se snazil problem konzulovat se svym zamestnavatelem - predstavenstvem CRDM - uverejnil text volne na Adama.

Ja osobne nevidim problem, kdyby pozadal predstavenstvo o pritomnost na jednani z duvodu kritiky nasi prace, pripadne jednani Jirky Zajice, urcite bychom mu vyhoveli, a nemuselo by se vse dostat do situace jaka je nyni.

Konec koncu kdyz pozadal Martin Belohlavek o ucast na jednani predstavenstva, nijak jsme mu nebranili aby prisel. To same mohl udelat Slavek. Proc se tak nestalo, na to ja odpoved neznam.

A jeste jedna vec, clanek jsem cetl v den jeho uverejneni. Ale prave proto ze mi nepripadalo vhodne na nej nijak reagovat a na verejnosti rozmazavat interni problem CRDM jsem na nej nereagoval. Avsak reakce uvedene ke dnesnimu datu me k tomu nuti, neb se me primo dotykaji.

mejte se pekne


Tomas Kaplan
predseda Hnuti Brontosaurus
clen Predstavenstva CRDM

PS: Tento prispevek se muze rozchazet s nazorem predstavenstva CRDM. Je mym osobnim nazorem.

Komentář ze dne: 31.12.2004 12:07:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Aleš (berec(-zavináč-)c-box.cz)
Titulek: Děkujeme, odejděte
Tak ještě jednou, což to zksit tak, jak jsem už jednou "navrhoval":
Děkujeme, odejděte. Všichni!
To bude možná nejlepší a bez stálých dohadování.
Aleš Hrubý

Komentář ze dne: 03.01.2005 09:16:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Aleš Sedláček - Tokaheya (A.Sedlacek(-zavináč-)tribar.cz)
Titulek: Re: Děkujeme, odejděte
Dobrý den Aleši

Pokud byste měl zájem se nějak zapojit do práce představenstva, je to možné. V pracovních skupinách, které zajímají např, o zahraniční spolupráci ČRDM, aktuální legislativu, změnu stanov... Již delší dobu se na představenstvu bavíme o tom, že by bylo důležité hlídat legislativní proces a včas se snažit odhalovat zákony, které by se nás mohly nějakým způsobem dotýkat. Nejste třeba právník? Ovládáte jazyky? Z jakého jste sdružení?

Jinak Vám přeji vše nejlepší v novém roce.

Aleš Sedláček
náčelník Ligy lesní moudrosti (www.woodcraft.cz)
místopředseda ČRDM

Komentář ze dne: 05.01.2005 09:29:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (-)
Titulek: Re: Re: Děkujeme, odejděte
Do tohoto představenstva?......

Komentář ze dne: 06.01.2005 11:39:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Kaplan (tomas.kaplan(-zavináč-)brontosaurus.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Děkujeme, odejděte
Co vy vubec vite o tom, co vlastne predstavenstvo dela ??? Cetl jste alespon jediny zapis z jednani Predstavenstva ???
A znate alespon jedineho z nas ??? Kdybyste se alespon podepsal. Ale tolik slusnosti asi nemate !!!

Tomas Kaplan
predseda Hnuti Brontosaurus
clen Predstavenstva CRDM

PS: pravda je to dost emotivni prispevek, cili pokud se nekomu nelibi, necht se na me nezlobi. nemohu jinak nez nereagovat. Docela me to nadzvedlo ze zidle.

Komentář ze dne: 06.01.2005 17:31:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (-)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Děkujeme, odejděte
Máte pravdu, ona ta vaše práce není vůbec, ale opravdu vůbec vidět.

Komentář ze dne: 07.01.2005 09:37:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martin bělohlávek (martin(-zavináč-)pionyr.cz)
Titulek: Jen kratičce, ale vážně !
Mám v mnoha případech velmi vyhraněný názor na práci předsednictva či konkrétních lidí. Na rozdíl od Tomáše bych byl výrazně kritičtější.
(Je totiž mnoho věcí se mi nelíbí, jiné ovšem zase velmi chválím.)
Ale vždy to dělám za sebe, požádám o přizvání na jednání představenstva, scházím se s představiteli ČRDM, napíši názor... Ale neskrývám se za "zavináč" či cokoli jiného. To je to, co vadí - a velmi - mně.
Názory totiž jistě mohou být rozmanité, ale slušností je se alespoň formálně identifikovat.
Martin Bělohlávek
(také s představenskou zkušeností)

Komentář ze dne: 07.01.2005 00:54:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš Novotný (ton(-zavináč-)a-tom.cz)
Titulek: Tedy..
to je řežba, docela se podivuju. Psát jen pod pláštíkem křestního jména, to je ovšem houby debata, to je trapné od kohokoliv.
Zdá se mi,že navážet se do současného představenstva je populární.
Ono je ovšem regulérně zvolené valným shromážděním, že,ať se nám to líbí nebo ne.
Možná bych našim představeným vyčetl obrovské množství času věnované personálním otázkám ,občas pomalý tok informací směrem ke sdružením,zmatky kolem zvyšování příspěvků. To vše se dá napravit.
Ale volat po jeho (představenstva...) odchodu, to je nesmysl.Dělají to zadarmo, žere jim to neuvěřitelné množství volného času. Vím o čem mluvím, strávil jsem v jednom z "představenských" křesel pět let.
Můžu to či ono vidět jinou optikou, nemohu ale přehlédnout, že mj. úspěšně "zúřadovali" pojistku a dotace na podvojné účetnictví, že komunikují se státní byrokracií...A sto dalších "drobností".To není málo.
Tomáš Novotný, Asociace TOM

Komentář ze dne: 21.01.2005 23:34:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Slávek Hrzal (slavek.hrzal(-zavináč-)cmail.cz)
Titulek: Po měsící opět otevřeně
Dnes je to přesně měsíc od zveřejnění nejčtenějšího článku serveru Adam. Úřady mají povinnost odpovědět na dopis do 30 dnů. Slušný člověk obvykle odpovídá ještě dříve než úředníci. Dovolte, abych vás pozval na malou exkurzi po odpovědích na můj otevřený dopis.
Bezprostředně po zveřejnění se mailem ozvali představitelé dvou sdružení. Konstatovali, že také mají „pocity vynechanosti z jednání“ a nabídli pomoc. Třetí představitel stručně napsal „Zajímavé počteníčko“. Další šéf velkého sdružení dětí a mládeže mi na chodbě potichu řekl skoro totéž co ti předchozí v mailech. Jeden člen představenstva se od zápisu distancoval. Vyjádřil se i předseda ČRDM. Při náhodném setkání v Brně jen tak mezi řečí prohodil, že dostanu brzy oficiální pozvání. To vše bylo neveřejné, „jen tak mezi náma“.
Petru Balousovi, který odstartoval veřejné reakce na můj otevřený dopis, odpovídám, že NELŽU. Vše, co je v dopise napsáno, mohu doložit.
S Pavlem Ohmem v mnohém souhlasím, především ve vítězném tažení jánabráchismu v ČRDM.
S Markem Pavlů se i já ptám „Což nešlo věci řešit dříve?“ Odpověď zatím nepřišla.
Vrchní brontosaurus Tomáš Kaplan si myslí, že ČRDM existuje teprve pár měsíců a nenamáhá se zamyšlením nad souvislostmi. Škoda. Otevřený dopis nespadl jen tak najednou z čistého nebe.
K Alešovu doporučení „Děkujeme odejděte“ nemám co dodat.
Alešovi (bez příjmení) odpovídal Aleš Sedláček. Nabízí mu spolupráci s představenstvem. Mrzí mě, že podobnou nabídku jsem nedostal já, i když jsem po ní toužil a volal. Možná to Aleš Sedláček nevěděl. Třeba by mě to také nabídl.
Další reakce nestojí za komentáře až na dvě poslední. Tomáš Novotný má pravdu, že představenstvo v tomto složení jsme si zvolili. Ovšem nezvolili jsme si (bývalého) ředitele kanceláře, který nás (členská sdružení ČRDM), jak jsem s údivem zjistil, zastupoval při jednáních na MŠMT a na jiných úřadech. To je podle mého názoru porušení stanov ČRDM. Ředitel kanceláře není statutárním zástupcem ČRDM. Pro úplnost: byl to on, kdo celou tuto kauzu odstartoval veřejnou, zkreslenou a nepravdivou kritikou Adama. Když jsem se ozval, pozval si mě předseda ČRDM a dal mi poučení, že to se nemá, Jiří Zajíc je pracovitý, obětavý a spravedlivý. Pak představenstvo projednalo „některé publikační aktivity současného šéfredaktora“.
Nakonec musím konstatovat, že závidím Martinu Bělohlávkovi, který má to štěstí, že s ním představenstvo komunikuje a zve ho na svá jednání. Já jsem ani po těch třiceti dnech oficiální vyjádření představenstva nebo pozvánku na jednání nedostal.
Vracím se na začátek tohoto příspěvku: Chápu, že představenstvo nejsou úředníci…..

Komentář ze dne: 13.01.2017 04:53:07     Reagovat
Autor: [jianbin0113] - jianbin0113 (2221651@qq.com)
Titulek: jianbin0113
jianbin0113
michael kors factory outlet
michael kors handbags sale
coach outlet
cheap oakley sunglasses
fitflops clearance
air max 90
tory burch outlet online
michael kors handbags
longch amp outlet online
swaro vski jewellery
timberla nd shoes
m ichael kors handbags

Komentář ze dne: 09.06.2017 09:18:33     Reagovat
Autor: [xushengda] - 20170609 xushengda (xushengda66@gmail.com)
Titulek:
kate spade handbags
oakley sunglasses
swarovs ki crystal
clarks shoes
adidas superstar
bur berry outlet canada
adidas yeezy
fred perry polo
chi flat iron
adida s superstar
ralp h lauren outlet
vans shoes
co ach factory outlet
cheap jordans
Komentář ze dne: 11.10.2017 04:12:07     Reagovat
Autor: [yueqin] - yueqin (chenyueqin1997@gmail.com)
Titulek: qqq
adidas superstar
ugg australia
chea p jordans
ugg
nike huarache
coac h outlet
uggs clearance
cana da goose sale
cheap nfl jerseys
ralp h lauren outlet
< b>cheap oakley sunglasses

air jordan shoes
michael kors outlet store
Komentář ze dne: 03.08.2018 08:59:47     Reagovat
Autor: [xukaimin] - xukaimin (xukaimin123@yahoo.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 22.08.2018 08:38:07     Reagovat
Autor: [dongdong8] - dongdong8 (wengdongdong053@outlook.com)
Titulek:


Komentář ze dne: 12.10.2018 04:53:06     Reagovat
Autor: [zzzzz] - zzzzz (ncjdkshjvjk@163.com)
Titulek: 111


Komentář ze dne: 16.11.2018 03:17:56     Reagovat
Autor: [chenjinyanb] - chenjinyan (chenjinyan123@yahoo.com)
Titulek: chenjinyan

Komentář ze dne: 21.11.2018 10:10:27     Reagovat
Autor: [dongdong8] - dongdong8 (wengdongdong053@outlook.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 25.12.2018 05:25:24     Reagovat
Autor: [qzyfffff] - qzyfffff (qzyfffff@outlook.com)
Titulek:


Nejčtenější články za posledních 7 dnů
Nejsledovanější příspěvky rubriky video - audio za posledních 30 dnů
Rys, rys, všude jenom RYS! Fotograf přírody a divokých zvířat Vladimír Čech jr.
25. 2. 2019, 418x
.

Aktuální téma: #20letCRDM

· #100letrepubliky · #kamchodit · #sbirame · #72hodin · #tabory · #radyanavody · #foglar · #natabore · #dobrovolnici · #eyca #eyca_cz · #vanoce · #čtenářství · #zlatyamos · #hryahlavolamy



MŠMT Anopress IT České Tábory.cz Borovice.cz - Informační centrum pro dětsku rekreaci, tábory, cestování skupin a volný čas. Strukturovaný dialog s mládeží
© 2019 ČRDM | Senovážné nám. 24, Praha 1 | Kontakty | Mapa stránek | ADAM.cz na Facebooku / ADAM.cz na Twitteru / RSS ADAM.cz / ATOM ADAM.cz
Přebírání obsahu ADAM.cz. Provozuje redakční centrum ČRDM za podpory MŠMT | Tento web byl vytvořen pomocí phpRS. PDA Mapa stránek Hlavní strana Klávesové zkratky na tomto webu Na obsah stránky

--> --> --> Google+