Sběratelská kampaň, kterou obchodní řetězec Albert spouští 18. ledna 2017, cílí na volný čas dětí i jejich rodičů.

    Z průběhu zábavného neformálního odpoledne s hrami a hlavolamy pro malé i velké, uspořádaného obchodním řetězcem Albert (foto Jiří Majer)

    Během kampaně, jež potrvá do 28. března, si mohou zákazníci, kteří splní dané podmínky, vybírat ze sady oblíbených her od firmy Hasbro. Nabídka přitom zahrnuje nejen tradiční hry, hrané už našimi prarodiči pod školní lavicí, ale i tituly o poznání modernější.

    Z průběhu zábavného neformálního odpoledne s hrami a hlavolamy pro malé i velké, uspořádaného obchodním řetězcem Albert (foto Jiří Majer)Z průběhu zábavného neformálního odpoledne s hrami a hlavolamy pro malé i velké, uspořádaného obchodním řetězcem Albert (foto Jiří Majer)Jaké hry tedy tvoří skladbu nabízené herní sady?
    Jsou to známé Monopoly, klasická námořní bitva Battleship nebo Connect 4, titul, pod nímž se skrývají oblíbené Piškvorky. Nejmladším ročníkům je určena zábavná hra Hádej, kdo; těm starším zase „padne do oka“ třeba detektivní hra Cluedo, její vědomostní souputnice Trivial Persuit nebo party hra Twister.

    Z průběhu zábavného neformálního odpoledne s hrami a hlavolamy pro malé i velké, uspořádaného obchodním řetězcem Albert (foto Jiří Majer)Z průběhu zábavného neformálního odpoledne s hrami a hlavolamy pro malé i velké, uspořádaného obchodním řetězcem Albert (foto Jiří Majer)Albert svou novou kampaň představil během zábavného neformálního odpoledne uspořádaného 12. ledna t. r. v Národní technické knihovně v pražských Dejvicích. Akce se zúčastnilo zhruba třicet zájemců a zájemkyň – šlo o skupinky dětí z dětských domovů a dalších organizací podporovaných prostřednictvím Nadačního fondu Albert. Děti si mohly hry na místě vyzkoušet (připravena pro ně byla i prohlídka Národní technické knihovny).

    Mluvčí obchodního řetězce Albert Barbora Vanko představuje novou věrnostní kampaň a její pravidla (foto Jiří Majer)„Některé naše kampaně cílí spíše na děti, některé spíš na dospělé. Tentokrát máme (ale) kampaň, která obě skupiny spojuje,“ podotkla úvodem Barbora Vanko, mluvčí řetězce Albert. „Je to něco, s čím mohou trávit společně čas děti, jejich přátelé a party, ale také dospělí,“ dodala. Vzápětí přiblížila i podmínky kampaně: po dobu jejího trvání budou zákazníci sbírat body – za 200 korun nákupu obdrží vždy jeden věrnostní bod – známku. Za 25 známek získají hru, v daném případě již bez obvyklého doplatku, a mohou si ji rovnou z prodejny odnést. Zmíněné hry jsou v Albertu dostupné exkluzivně a po dobu trvání kampaně je nebude možné zakoupit. (Více informací o hrách z produkce Hasbro lze nalézt na www.hasbro.com.)

    Sběratel hlavolamů Jaroslav Flejberk k nové kampani řetězce Albert: Je to skvělý nápad (foto Jiří Majer)Výběr herních titulů kvitoval přední český sběratel her a hlavolamů Jaroslav Flejberk, jenž se akce v Národní technické knihovně osobně zúčastnil. Podle něj byla nabídka sestavena tak, že si z ní každý může vybrat to, co ho baví. „Češi rádi zkoušejí nové hry, což je činí skutečnými hráči,“ míní Jaroslav Flejberk. „Ve světě je považován za hráče někdo, kdo hraje tři až čtyři hry. U nás jsou lidé, již aktivně hrají deset her a více. Češi hodně dbají na kvalitu her a umí zvolit hru úměrně věku,“ konstatoval výše jmenovaný odborník, jehož sbírka hlavolamů dnes čítá přes 7000 položek.

    Z průběhu zábavného neformálního odpoledne s hrami a hlavolamy pro malé i velké, uspořádaného obchodním řetězcem Albert (foto Jiří Majer)Z průběhu zábavného neformálního odpoledne s hrami a hlavolamy pro malé i velké, uspořádaného obchodním řetězcem Albert (foto Jiří Majer)V rozhovoru pro časopis Archa pak označil nápad, s nímž Albert nyní přichází, za skvělý a svým způsobem i odvážný. „Myslím, že jsme (v tomto ohledu) předběhli západní Evropu,“ porovnává situaci matematik Jaroslav Flejberk, který stál mj. u zrodu známé interaktivní výstavy Hry a hlavolamy.


    Nadační fond AlbertSpolečnost Ahold Czech republic, a.s. působí na českém trhu čtvrt století. Provozuje maloobchodní síť více než 300 obchodů Albert, která je jednou z největších v ČR. Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, který se zaměřuje na zdravý životní styl především v oblasti zdravého stravování, ale věnuje se také sociální oblasti, kde si klade za cíl prevenci, vzdělávání a rozvoj potenciálu dětí a mladistvých ze sociálně slabého prostředí.


    #hry #hlavolamy #Flejberk #Albert