Chcete si zvýšit mediální gramotnost? Umíte vyhledávat, analyzovat, hodnotit a dále předávat informace? Orientujete se v médiích? A chcete se naučit něco nového?
    Pak je to kurz právě pro vás!

    Kdy: 24. – 25. března a 20. května 2017 v Praze

    Kurz si klade za cíl zvýšit mediální gramotnost účastníků, přičemž za mediální gramotnost považujeme sadu komunikačních dovedností, které zahrnují schopnost vyhledávat, analyzovat, hodnotit a dále předávat informace v nejrůznějších formátech. Medializaci chápeme jako aktivní prezentaci jednotlivců, skupin i institucí v médiích.

    Kurz mediální výchovy 2016 Vzdělávací program vybavuje absolventy hlubokou znalostí současné české mediální a reklamní praxe a schopností orientovat se v ní. Extenzivně se věnuje zásadním změnám, které v těchto chvílích probíhají na mediálním trhu v souvislosti s digitalizací, nastiňuje nejpravděpodobnější scénáře budoucího vývoje a nechává účastníka dovozovat důsledky tohoto procesu a pochopit jeho kontext. Smyslem mediální výchovy jako průřezového tématu je především připravit účastníky na reálný svět marketingové komunikace. Před internetem, Facebookem, reklamou zbytečně nevaruje, ale upozorňuje na celou škálu rizik a nechává účastníka, aby zdravou míru obezřetnosti odhadl sám.

    Více informací, pokyny, jak se přihlásit a další informace najdete v pozvánce na odkaze ZDE

    Plná cena: 6100 Kč
    Dotovaná cena: 610 Kč
    (sleva pro pedagogické pracovníky školských zařízení pro zájmové vzdělávání – ŠD, ŠK, SVČ – a pracovníky NNO pracující s dětmi a mládeží – včetně dobrovolníků, které konkrétní NNO na kurz vyšle – např. vedoucí oddílů, spolupracující studenti apod.). Ubytování a strava v ceně kurzu.

    Osvědčení: Kurz je akreditovaný (MŠMT–42607/2013-1-961). Po absolvování kurzu obdrží účastník, který vyplnil vstupní i výstupní evaluační dotazník, poštou osvědčení.
    Kurz pořádá Národní institut pro další vzdělávání (NIDV).

    Vzdělávací program chce dosáhnout toho, aby se jeho účastník nevyhýbal médiím, ale uměl jim vládnout a předával svou zkušenost dále. Aby věděl, jak je využívat ku prospěchu vlastní činnosti, a to eticky, kreativně a zvídavě.

    #kurz #média

    Autor